پروژه پاورپوینت powerpoint

انجام پروژه های پاورپوینت
انجام انواع پروژه های پاورپوینت

پروژه پاورپوینت (powerpoint) – پاورپوینت چیست؟ مایکروسافت پاورپوینت (به انگلیسی: Microsoft PowerPoint) یک برنامه ارائه حاضر در همه جا توسعه یافته برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و Mac OS می‌باشد. در بسیاری از موارد به همراه کسب و کار، آموزش و پرورش استفاده می‌شود، از جمله متداول‌ترین شکل‌های قانع‌سازی برای استفاده از تکنولوژی است (منبع : ویکی پدیا)

هم اکنون سفارش خودتان را ثبت کنید

همکاران ما در رایانوشت آمادگی انجام انواع پروژه‌ها در نرم‌افزار پاورپوینت (PowerPoint) را دارند:

اسلاید ساده

اصلی‌ترین کاربرد نرم‌افزار پاورپوینت نمایش مطالب و نوشته‌ها به صورت اسلایدهای پی‌درپی می‌باشد. ساده‌ترین اسلاید هم می‌تواند بدون هیچ افکت و انیمیشنی ایجاد گردد و نوشته‌ها و اسلایدها به صورت ثابت و پشت سر هم به نمایش درآیند.

اسلاید پیشرفته

در اکثر مواقع جهت زیبا و شکیل بودن پروژه نیاز است به اسلایدها و نوشته‌های درون آنها افکت، صدا، انیمیشن و … اضافه نمود تا از حالت سادگی دربیایند و برای مخاطبین جذاب باشند. یعنی به جای اینکه فقط یک سری اسلاید پشت سرهم نمایش داده شوند، با ابزارهایی که پاورپوینت در اختیارمان قرار داده است، جلوه زیباتری به کار نهایی بدهیم. همکاران متخصص ما در رایانوشت آماده انجام پروژه‌های جذاب شما هستند.

برای ما فرقی ندارد پروژه شما ساده است یا بسیار پیچیده. همکاران ما حضور دارند تا پروژه شما را با بهترین کیفیت انجام دهند. هدف نهایی رایانوشت، جلب رضایت شما می‌باشد.

هم اکنون سفارش خودتان را ثبت کنید

جهت مشاهده نمونه کارهای انجام شده می‌توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

جهت مشاهده تعرفه‌ها به این صفحه مراجعه نمایید

همچنین ببینید

انجام پروژه های ورد

پروژه ورد word

انجام پروژه های ورد word با بهترین کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *